بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


توهمات فانتزی امیر خادم/ سناریو ی بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال کلید خورد!

در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره با مجیدی برای حضور در پرسپولیس یک نوع رقابت با فتح‌الله‌زاده است اظهار داشت: من برای استقلال، کادر فنی این تیم و هوادارانش احترام خاصی قائل هستم. با فتح‌الله‌زاده رفیقم و هیچ رقابتی با او ندارم چون او دوست من است. از قبل با فرهاد مجیدی در ارتباط بودم چون دوستش دارم و بازیکن خوبی است.
وی افزود: استقلالی بودن مجیدی دلیل نمی‌شود که با او صحبت نکنم. در فوتبال حرفه‌ای چه اشکالی دارد که این کار را انجام دهم؟ شاید باز هم با فرهاد تماس گرفتم اما پس از گفت‌وگو با او به یک مسئله رسیدم و آن هم اینکه همان‌طور که علی ‌کریمی عاشق پرسپولیس است، فرهاد مجیدی هم عاشق استقلال است.


نظرات شما عزیزان:

آرمان شاه ولي بر
ساعت8:42---19 مهر 1391
سلام من اومدم. امير جدي جدي توهم زدي هااا :دي
پاسخ:سلام،ظاهرا زیاد پر بیراه هم نگفته بودم!کارشناسی تخیلی بنده با اعلام خبر بازگشت فرهاد توسط فتح الله زاده امروز سناریوی تخیلی من را به واقعیت نزدیک کرد.


امیر خادم
ساعت18:54---1 مهر 1391
آقا پدرام،برایم اصلا مهم نیست که وبلاگهای من برای شما و یا دیگر کاربران از چه درجه اعتبار و اهمیتی برخوردار است!فقط یک اعتراف بکنم که من در مورد نوشتن این مطلب یک اشتباه بزرگ انجام دادم.بنده قداسا پیراهن پرسپولیس را با ارزش و با اهمیت دانسته بودم و با توجه به بزرگانی که در این تیم توپ زده بودند،نسبت به بازیکنان فعلی این تیم قضاوت کرده بودم!!!نمی دانستم این تیم هوادارانی دارد که هنوز نمی دانند وقتی در مورد بزرگی تیمشان مطلبی نوشته میشود،با کوچکی دلشان میخواهند اصل را با فرع جابجا کنن و بازیکنانی پولکی را بپرستند! در فرهاد هم باید بگویم ؛یک نگاهی به علی کریمی خودتان بکنید،بعد اظهار نظر کنید!نه اینکه ایشان استیل آذین را به پرسپولیس ترجیح نداد!؟یا به شالکه رفت و ...!یا در برابر پرسپولیس بازی نکرد و گل نزد!! مجیدی هرگونه اخلاقی داشته باشه،حداقل این وجود را داره که در ایران غیر از استقلال در تیمی بازی نکنه!در مورد فرهاد مجیدی زننده 4 گل دربی و کاپیتان پیروز 4 دربی پشت سرهم اطفا درست صحبت کنید. این کجا و فرهاد کجا!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 7 / 1391برچسب:تخیلات,تجزیه و تحلیل,کارشناسانه,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com